JQ Jan Banecki
Wrąbczynek 10
62-310 Pyzdry
+48 530 058 363
justqueen@o2.pl
…………………………., dnia ……………………………………………
Imię i nazwisko Klienta(-ów):
..........................................................................
Adres Klienta (-ów)
..........................................................................
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu .........................................................................................
towar: ................................................................................................................................... jest niezgodny z umową.
Niezgodność towaru z umową polega na:
..................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
Niezgodność towaru z umową została stwierdzona w dniu ..................................................... .
Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta żądam:
wymiany towaru na nowy na podstawie art. 43d ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *)
nieodpłatną naprawę towaru na podstawie art. 43d ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *)
obniżenia ceny towaru o kwotę ................................. (słownie: …………………………………………………………………
...................................................................................................................................................................) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ........................................................................................................ / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art.43e ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *)
odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …...................................................................... ...................................................................................... / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art.43e ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta *
Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą oraz nabyłeś produkt w ramach umowy sprzedaży bezpośrednio związanej z Twoją działalnością gospodarczą, zaznacz właściwą odpowiedź:
◯ Oświadczam, że umowa sprzedaży NIE MA dla mnie charakteru zawodowego, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.
◯ Oświadczam, że umowa sprzedaży MA dla mnie charakter zawodowy, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.
Z poważaniem
.....................................
* niepotrzebne skreślić
- Strona główna
- Reklamacje